Известие

Collapse
No announcement yet.

Авт.вкл.на фаровете след като запали мотора

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Авт.вкл.на фаровете след като запали мотора

    Много проста с-ма за вкл.на фаровете след като запали мотора(угасне лампата на генератора),това е много удобно най вече за дизелите докато подгряват свещите, но и за бензиновите коли,защото когато върти стартера те не се включват.
    Така и при включени фарове щом колата е на контакт не се включват а само когата мотора запали ,а при изклъчване угасват както при АР.
    Става за всички коли особено на тези които след връщане на контакта остават на габарити,а и на някои и късите светлини.
    Така никога няма да се забравят да се вкл.фаровете.
    Аз съм и сложил и един светодиод,когато лампата да акумулатора угасне,той светва и тогава се вкл.фаровете.
    Може и да се сложи и едно реле за време да се удължи времето на вкл.докато двигателя заработи нормално.




    Дано да съм бил полезен.
    146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

  • #2
    Колега, за сега си абсолютно "Безполезен"!
    Тия, които те разбираме, отдана сме го направили.
    За останалите е тъмна Индия!
    Развий си темата и дай по-подробно описание!
    Иначе браво!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #3
      наточил съм се от известно време на това
      http://drl.hit.bg/index.html
      http://drl.hit.bg/SmartDRL6v3.pdf
      при него далаверата е че дългите светлини са по ефективни като дневни и освен това не ги караш на пълна мощност което значително удължава живота им и намаля консумацията + допълнителни шукарии. като ще е гарга, да е рошава.
      иначе и твоята схема върши работа.
      точка

      Comment


      • #4
        ---
        Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 23:50.
        Арфа Ромео 146 1.6 боксер

        Comment


        • #5
          Лошо няма, но на мен ми се вижда малко недуобно, че не можеш да пускаш габаритите, когато си на контакт.
          Иначе за по-просто се продават релета, които имат закъснение от 10-тина секунди някъде и на практика вършат същата работа.
          The greatest of all scientific hobbies!

          Comment


          • #6
            Ще ви дам нещо много просто!
            Има промишлени релета за време, които работят на 12 волта.Произвеждат ги всички фирми. Взимате едно такова и му подавате управляващо напрежение от контакт. Минавате през него един плюс, който подавате на изхода на ключа за фаровете, тоест да ги включва. Задавате му закъснение от 10-15 секунди и не се занимавате с излишни глупости.
            Това за практиците.
            Рацерите да продължават да гризят гранита на науката!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #7
              Ако и малко се поосложни като се включат фаровете (къси или дълги) последователно, си става почти DRL с работещи фарове на 50%.
              166 2,4 jtd 2003
              156 2,4 jtd 1999
              145 1,6 TS 1997

              Comment


              • #8
                ---
                Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 23:51.
                Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                Comment


                • #9
                  най-елегантно става ако се вземе управление от "на контакт" и на него да се следи напрежението да мине 13 волта и също изключване при подаване захранване на габаритите. добре е лампите да се свържат последователно щото ако е с резистори, от тях може да си направиш едно барбекю в купето
                  точка

                  Comment


                  • #10
                    ---
                    Attached Files
                    Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 23:51.
                    Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                    Comment


                    • #11
                      Ванка, идеите ви са от сорта, напънала се планината и родила мишка.
                      Ако до 15 секунди не запалиш колата и я държиш на контакт си за бой и още нещо.
                      Има един френски инженер и художник, който рисува много занимателни картини.Там особено сложни машини, вършат прости неща.
                      Нищо повече не казвам!
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #12
                        това чудо при италианските автомобили е малко без мислено

                        защото фаровете минават през реле, което се захранва от контактният ключ само при положение MAR, при въртене на стартер това реле не е захранено

                        Comment


                        • #13
                          ---
                          Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 23:52.
                          Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                          Comment


                          • #14
                            Това е проста и евтина с-ма,също така изпробвана и до ден днешен.Аз лично служ.кола ФОРД я карам така и е много удобна.
                            Измислих я така защото имах такива части под ръка и ми струва 0лв,а колко ще ми спести като забравя фаровете?При положение че спирам и тръгвам по 10-15 пъти на ден.
                            Пък ако някой не разбира с-мата,но иска да си я направи нека да пише.
                            За съжаление виждам повече спамер от колкото по-добри идеи.
                            146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

                            Comment


                            • #15
                              А дали има начин да се изключва осветлението на таблото и средната конзола? Щото както всички знаем като се включат фаровете, часовника и дисплея на километража си намаляват яркостта и през деня не се виждат много ясно. Пък и как мразя да ги сменям тия малките крушчици А пък фаровете ги държа винаги включени от ключето щото както каза голямата риба нищо не печелите като ги държите изключени докато върти стартера щото те така или иначе си се изключват в тоя момент.
                              Last edited by LeoVin4i; d.m.y г., 13:09.
                              Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
                              Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
                              Audi A4 1.9 TDI

                              Comment

                              Working...
                              X